Rekrutacja do liceum

 


 


Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadpodstawowych jest prowadzona pod adresem

https://rekrutacje.edu.wroclaw.pl

  1. Oferta edukacyjna dla kandydatów na rok szkolny 2025/2026

*w przypadku niewystarczającego naboru klasa prawno-ekonomiczna i psychologiczna zostaną połączone

**wybrany na egzaminie ósmoklasisty

– wniosek o przyjęcie do szkoły

– świadectwo ukończenia szkoły podstawowej

– zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty

– 2 zdjęcia

– dodatkowe dokumenty:

9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (oryginał lub kopia),

Szkolny punkt informacyjny dla kandydatów do Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Sycowie będzie działał od 19 maja 2025r. do zakończenia rekrutacji w godz. od 8.00 do 15.00.

Obsługa punktu rekrutacyjnego będzie udzielała informacji bezpośredniej lub telefonicznej pod numerem tel. (62) 785 22 41.

Informacji dotyczących rekrutacji na bieżąco udziela dyrektor szkoły.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.

5. Procedura odwoławcza

1. W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy  przyjęcia kandydata do Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki  w Sycowie.

2. Komisja rekrutacyjna sporządza w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem uzasadnienie, które zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.

4. Podstawą odwołania mogą być tylko formalne uchybienia w postępowaniu kwalifikacyjnym w stosunku do obowiązujących przepisów prawnych i postanowień zasad rekrutacji do Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Sycowie.

5. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania odwołania. Rodzicowi przysługuje prawo do złożenia skargi do Sądu Administracyjnego  w odniesieniu do decyzji dyrektora szkoły rozpatrującego odwołanie.


https://www.kuratorium.wroclaw.pl/wp-content/uploads/2025/01/zalacznik-1-lo-t-bsi.pdf